1.       Zusco is niet verantwoordelijk voor onjuist opgegeven naam en/of adres. Dus kijk dit goed na als u een bestelling plaatst.

2.       Verzending wordt gedaan nadat u het geld heeft overgemaakt en ook bij ons binnen is. Wij zorgen er dan voor dat het zo spoedig mogelijk bij u komt. 

3.       U ontvangt een orderbevestiging via uw email. Indien u deze niet heeft binnengekregen, controleer dat uw ongewenste email- of spambox. U mag altijd contact op nemen via info@zusco.nl als u geen bevestiging heeft ontvangen.

4.       Verzending wordt gedaan binnen 2 werkdagen na betaling.

5.       Levering zolang de voorraad strekt.

6.       Indien u heeft gekozen voor ophalen stuur dan een mail naar info@zusco.nl of maak een afspraak door te bellen naar 0183-401196

7.    Verzendkosten zijn afhankelijk van de grote van het pakket.

8.       Wij als het Zusco-team gaan ervoor om goede producten af te leveren. Wij verpakken en controleren het zorgvuldig en hopen dat PostNL hier ook heel zorgvuldig mee omgaat. Wij kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele beschadigingen door PostNL. Wij zijn wel verantwoordelijk voor de kwaliteit van de pakketten en mocht hier iets mis mee zijn meld het dan alstublieft zo snel mogelijk.

9.       U kunt bij ons via ideal betalen,maar bankoverschrijving is ook mogelijk. Zodra het geld bij ons binnen is gaan wij de gekochte producten verzenden. 

10.   De maat van de Painting kan iets afwijken van de maat die in de webshop staat. Het ene merk gebruikt de canvasmaat en het andere merk gebruikt de fotomaat. De verschillen zijn zo klein dat wij ze niet allemaal nameten en de maten van het merk overnemen.